Gameplan
Klaar om je merk te laten groeien?
Je hebt intussen een mooi merk en business op de markt. Het Brand Business Leader-methodiek gaat de uitdaging aan om de schaalmogelijkheden te definiëren. Dit kan enkel door een complete aanpak van deze vier pijlers: Merkperceptie, Business, Consumentengedrag en de Markt.
Wil je graag jouw business challengen?
Het doel is om traditionele denkwijzen uit te dagen en het merk te positioneren als een innovatieve en leidende speler in de markt. We spotten de opportuniteiten op de markt en zorgen voor die merktransformatie.
Ben je op zoek naar een partner die weet wat nodig is om een strategie uit te voeren en te implementeren?
Slimme implementatie, met een doordacht uitvoeringsplan en een flexibel kader die gids, versnelt de introductie van ideeën, bespaart tijd, budget en bevordert efficiënt en creatief werken.
Wat je mag verwachten
Merkanalyse
Het verkrijgen van waardevolle inzichten over uw markt, organisatie en doelgroep vormt het startpunt van onze samenwerking.
- Doelgroeponderzoek
- Concurrentiestudies
- Merkworkshops
- Future insights workshop
- Customer journey-mapping
- Focusstudies
Merkstrategie
Op basis van concrete inzichten maken we samen
weloverwogen keuzes om het maximale potentieel uit uw
merk te halen.
- Merkdoel
- Waardepropositie
- Merkverhaal en claims
- Merkarchitectuur
- Klantbelevingskader
- Merkpersonages
Merkimplementatie
Met een helder en duidelijk kader begeleid ik je bij de praktische implementatie binnen jouw team en verbind ik je met hoogwaardige partners voor de uitvoering ervan.
- Brand marketingstrategie
- Service design
- Merkaanbod
- Creatieve uitvoering via selectieve partners
- PR, community activatie, storytelling via selectieve partners partners
Brand Business Leader methodology™
De Brand Business Leader™ methodiek is een strategisch stappenplan om merkuitdagingen aan te pakken, je merk te optimaliseren en zo je bedrijf te laten groeien. Van analyse tot merktransformatie, implementatie en vernieuwing, ligt de focus op een complete benadering van 'merkstrategie' met als doel duurzame groei van je business.