Katherina Kitsinis, merkstrateeg voor consumer brands
Als merkstrateeg heb ik in de loop der jaren verschillende sectoren en bedrijfsgroottes grondig onderzocht. Mijn specialisatie ligt in het creëren en optimaliseren van consumer brands, wat verwijst naar merken die producten en diensten aan individuele consumenten aanbieden.
“Mijn focus ligt op het begrijpen van deze consumenten en het opbouwen van een emotionele connectie, met als doel jouw merk de voorkeur krijgt.”
Door de jaren heen heb ik verschillende sectoren en bedrijfsgroottes doorgrond, steeds met één vaststelling: de synergie tussen merk en aanbod ontbrak vaak. Losse marketingacties worden ondernomen zonder een strategische basis, budgetten worden niet doordacht ingezet, waardoor de efforts aan zijn doel voorbij gaan. Geen acties bij uitdagende situatie, waardoor acties zijn doel niet behaalden. Zowel inhouse merkstrateeg als bij inhouse marketingteams zag ik hoe gemakkelijk je meegesleurd wordt in operationele taken, waardoor je de frisse blik op wat klant echt wil verliest.
Hoe zorg je ervoor dat ze voor jouw merk kiezen?
Belangrijke vragen die het succes van jouw bedrijf bepalen. Toch? Wat als ik jou vertel dat het mogelijk is om een strategie te bepalen, een merkkader die jouw merk uniek positioneert. En het tegelijkertijd als gids fungeert om jou te helpen keuzes te maken in marketing en communicatie.
Kínisi
[ ki-ni-si] . Grieks
(n.) beweging; vooruitgang